smygstart på helgen

Mamma och pappa har varit och hälsat på sen igår. blev mat, fika och bonde söker fru för att följa tomas! han har en hel fanclub;)

vart ledig idag och imorgon har vi bara en gruppdiskussion, vilket kan bli skoj. basgrupp C alltså=)

i tisdags blev det tisdagsmys med holidaydip, chips, gurka och morötter och tända ljus såklart! =)

och nu kom Bam in med en sko i munnen så jag får en massa blöta bambampussar som förlåt. söt han är!


har pluggat om muskler, skelett, vävnader och nervsystem hela dagen och jag blir tokig på det här. cellen satte sig hyfsat fort och bra, men det här!? känns som att allt är en enda röra. men jag gillar det. jag gillar att plugga. papper hit och dit, teckningar, förklaringar, pilar, färger och tankekartor.
fast jag längtar till julen, för mellan jul nyår ska jag inte plugga. tentaplugget får komma igång efter nyår. sen längtar jag ännu mer till VFUn för då slipper man plugga. fast det ju var roligt! men en välförtjänt paus då och då är ett måste!

jag skulle vilja kunna skriva musik och fina texter. tur att andra kan så man har nåt att njuta av. här är en ny favorit, som är allt utom ny, men som jag hittade fram och dammade av:

Peter Cetera -You're the inspiration
You're the meaning in my life
You're the inspiration
You bring feeling to my life
You're the inspiration
Wanna have you near me
I wanna have you hear me sayin'
No one needs you more than I need you


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt att ha mammsen och pappsen på besök! Jättefin text!



Jag tycker verkligen att du ska ge 1012 en chans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback