True colors

tvåårsdag och ettårs förlovning!

tonight you look so pretty
Två år idag alltså, känns som om det var igår vi träffades men samtidigt som vi alltid varit tillsammans. en sak är säker, inget ska nånsin skilja oss åt. och du blir bara finare och finare för varje dag som går!

Times Square can't shine as bright as you
Du betyder allt för mig, du är den som alltid förstår mig, du är min solstråle varje dag.

I swear it's true.

I'm right there if you feel lonely
jag kommer alltid finnas här för dig, fast det vet du redan<3

We'll have it good, We'll have the life we knew we would
Du och jag för alltid! Where dreams come true!

Att vi för ett år sen var i Florida och solade, gick på disney world, besökte miami och bara hade det så bra man kan jämfört med idag; jag sitter hemma själv, pluggar cellen&vävnader en kall, regn/snöblandad novembereftermiddag här i sverige medan du jobbar flera mil från mig och kommer hem sent ikväll är kanske ingen höjdare. men jag vet att du kommer hem till mig sen, och det är det som betyder!

ska fortsätta plugga mitt kära biologiska basblock, sen äta blodpudding. det där med fira får vi ta imorgon kväll!!

Without you there's no change
my nights and days are grey.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS!!!

Vad fint du skriver till honom.



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback