15 oktober

nu har jag sagt upp mig på akademiska.. att vissa människor är så bra! chefen där förstod absolut, tyckte det var jättetråkigt för jag vart så duktig och rent av överöste mig med komplimanger och pepp.. :) Gjorde det hela mycket lättare. det är ju mest pga de andra som jobbar som det blev som det blev. tråkmånsarna. hon hade t.om teorier om varför de var så, men det behöver vi inte gå in på här!
hade det bara vart cheferna som jobbade där hade jag lätt fortsatt antar jag!
så nu är det gjort iaf, så nu ska jag börja hoppa in på donken i enköping när de behöver hjälp, så det klirrar lite mer i sparbössan den 25e varje månad=)

febern, eller vad man ska kalla den, ger inte med sig ännu, men måste pallra mig till skolan 13-15. funderat på det där, men jag tror det blir bäst för det praktiska provet är om en vecka..

ikväll kanske det dock blir bio, med willisen, får se när han kommer hem!
bam ligger på rygg o skäller på malte, vilken energi de har de där=)

nu ska jag koka kräm av mammas o pappas plommon, sen försöka hitta på nåt o äta.



Kommentarer
Postat av: Emma

Äta kräm kanske?

Postat av: Johanna

vad skönt att hon var så förstående. Vad vuxet det lät att ställa sig och göra kräm!

PUSS

2009-10-15 @ 19:18:30
URL: http://mealuxx.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men hur ofta har man massa plommon eller annan frukt hemma?

2009-10-15 @ 20:18:19
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback