Detta är livet

Åh, jag tror inte livet kan vara mer underbart än i full fart över ängarna på hästryggen och bara glömma allt, allt som finns utöver det!

Jag och Palle hade en fartig utetur idag, riktigt skoj!

Efter det har det blivit plugg, köpa godis och mera plugg.. Imorgon är det jobb och jag ser inte fram emot det!

om en vecka är det green day, sitter och laddar redan nu. ska bli sjukt skoj! och strängnäsmarknaden på lördagen. toppen!!

igår var det utgång på Värmlands, nollningsåterträff. lite besviken på maten, vi hade iaf väntat oss efterrätt, men det var trevligt sällskap och kvällen slutade med gratis fika, te och bulle! =)

emil ringde också, så jag fick höra lite moneybrother live. fast det var svårt o höra när man var ute på krogen.

jag vet inte om jag orkar plugga mer idag, gjorde andra testtentan o den gick sämre, men nu har jag ett hum om vad jag ska plugga mest på inför tentan iaf och det känns skönt!!

snart får märta en bebis också. hur häftigt som helst!! =)

nu ska jag se om det är nåt skoj på tv ikväll, annars blir det kanske kanske lite till plugg ändå!

johanna; jag jobbar extra på caféet/restaurangen på sjukhuset!
cicci; saknar dig också hur mycket som helst, nästa helg!!!

trevlig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback