Godkänd!

"... som hotar att dränka dalarna." jag tittar förvånat upp på tvn och undrar vad jag hört. -"dalarna?" frågar jag o wille o ylva säger- "ja i himalaya".
jag ser änu mer ut som ett frågetecken. 3 smarta sekunder senare; "jahaaa, DALAR inte Dalarna!!" =)

oj oj, ett gott skratt, ungefär som häromdan i matsalen i skolan. alla andra måste trott vår basgrupp är sjuk i huvet! =) hälften skratta så vi grät, mer sånt tack=)

hade praktiska provet idag. gick bra! fast glad att jag övat så mycket som jag har, för när jag tänkte på nästa steg var det heelt tomt, bara o köra på känslan, det som sitter i ryggmärgen nu, uppenbarligen=)
godkänd, underbart!

ska försöka tentaplugga imorgon, men tror det kommer gå dåligt. så tråkigt nu när jag börjar kunna det mesta. vilket i o för sig är bra!!

hoppas tentan på tors går lika bra som provet idag. då är det 3½ helt lediga, heliga, dagar fyllda med bara underbarheter som halloweenfest med de flesta av de bästa, palle o jag på långa skogsturer, hela familjen på middag för mamma eftersom hon fick det i present, tända ljus på andreas grav på alla helgona vilket äcen är salkisens födelsedag! och mys med älsklingen.
underbart!!

dessutom har martina fått en lite LIAM idag... grattis!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis och lycka till med tentan på torsdag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback