Green day!

jaha får se om det kommer 2 inlägg nu då, för internet knasar så det förra verkade försvinna..! avskyr detta!

igår, hursomhelst; mötte cicci vid 2tiden i sthlm, åkte ut till globen o gick runt i gallerian. efter några cider på en pub och ett missöde på herrtoaletten gick vi in i globen. kom in fort, tack vare att ingång fem var tom, dumt för dom som köat en hel dag då!

väl inne skulle vi hitta nånstans o sitta o ta ytterligare en öl eller nåt, men globen är tråkiga o har 20årsgräns så cicci kom inte in. ovärt att gå in själv, såklart, så vi gick runt en stund innan vi gick in på arenan.

spelningen började 4 minuter över 8, måste vara bäst hittills nästan av alla spelningar jag gått på. sällan dom är ute i så god tid!

var en riktigt bra spelning hursomhelst, skön känsla man hade hela natten sen! måste göras om snart, vart dåligt med konserter i år, utom festival..

åkte pendel till stälje där wille plocka upp mig. var hemma typ 3 inatt, så det betydde att jag inte orkade gå på 4timmarsföreläsningen imorse.

nu ska jag vänta på att willisen kommer hem fårn innebandyträningen så vi kan sova. äta pannkakor så länge!

solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback