Höstrusk

nej niina, jag hade inte heller väntat mig mando diao faktiskt, men så är det! =)

jag hade världens läskigaste dröm inatt, ja den slog den om gaskammaren för nåt år sen. jag blev överkörd av ett tåg, såg detta som uppifrån när jag låg där.. sen vaknade jag upp i en säng, så jag levde ju. men båda mina ben var amputerade och (ja detta låter löjligt) även bakhuvudet. så sluta skratta efter den detaljen och inse det läskiga.
jag var kallsvettig o grät nästan när jag vaknade, fick i panik röra på benen för att inse att jag låg hemma i min säng med båda benen i behåll och mådde bra.
värst var nästan känslan av att se mig själv ligga där, och ljudet av tåget....

nej usch, till  nåt roligare.. hade skoj på KTC idag igen, för sent att åka dit vid den tiden efter en lång skoldag. blir mest flum!

i veckan ska det påbörjas grupparbeten, skrivas om en hälsoterori, skriva klart PMet och plugga lite lite inför tentan, för i helgen blir inget gjort. då är det marknad, möjligen redan hem till stränkan på fredagen, sen Green Day, tre timmar på söndag!! =)

Nu ska jag kanske ge vovvarna mat o gå ut. ja, då blir dom nöjda. iaf med maten. för det regnar ute...

HAHAHA läs willes blogg idag också,
här

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken otäck dröm. Jag visste inte att wille bloggar. Nu ska jag börja läsa hans blogg!



Puss

Postat av: Niina

Läskig dröm! Har jag berättat om min hissdröm - appropå gaskammaren? Jag drömde att jag åkte hiss på jobbet, och hade med mig min cykel i hissen. Men hissen hade ett inbyggt antiterroristskydd, för plötsligt hördes hissens röst som sa: "Jag har detekterat metall ombord, vilket betyder misstanke om bomb. Därför kommer allt innehåll i hissen smältas inom en minut". Precis när temperaturen började stiga så vaknade jag...

2009-10-07 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback