ledig!!!

sådärdå. då var tentan klar. kändes bra men det viser sig väl! =) jag är så kritisk mot mig själv när jag kollar igenom, så jag fick enligt mig själv 30-31 rätt, vilket kan betyda ca 35-36. hoppas så. 31 var Godkänt.

efter tentan blev det lunch och prinsesstårta på Storken (favorit i repris från igår) på stora torget, supermysigt med halva basgruppen. sen ut på jakt efter halloweenutstyrsel för imorgon. då kommer lite smått o gott folk hit så ska vi fira (?) halloween och kanske gå ut efteråt. det gäller alltså nu, eller imorgon, att hitta musik som passar för dessa människor. vad lätt det vore om alla hade min bra musiksmak!

Bam ville hjälpa mig o städa idag tror jag. eller få mig att städa iaf. jag kom hem, då hade han hittat hundschampooflaskan (schampoot är det blåaste ni kan tänka er) och tuggat av korken och lämnat den rinnandes ut på den STORA, VITA vardagsrumsmattan. som inte går att tvätta i maskin. ehrm..

nu ska jag äta en mandarin, sen kommer wille nog hem så ska vi ge voffarna mat o gå ut på en kvällspromenad!

nu: ledig i TRE dagar! wow! sen är nästa tenta om en vecka, men den glömmer vi nu, då den kursen börjar om ljuva TRE dagar!!

på återseende..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt att det kändes bra! Ja, vad bra det skulle vara om alla hade din musiksmak. På tal om det, du har inga listor du vill dela med dig av på spotify?



Ha en underbar helg och njut av ledigheten! Jag är avis på dig som är ledig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback