stadsskogen!

Jag har konstaterat ett par grejer:
-jag behöver fler garderober, alternativt större lägenhet, alternativt inte ha all tvätt ren samtidigt!
-jag var inte pepp alls på att jobba imorse, och jag tror jag ska säga upp mig. pengar är bra, men det är utbildning också.
-min pojkvän är en godisgris, mitt godis är snart slut- som vanligt=)


efter jobbet gick jag bort till stadsskogen där jag mötte upp wille o hundarna. det blev promenad på ca 1½ timme, underbart!!! såg även att de har ridled där, så hade det här vart på facebook hade jag "gillat" =)

nu ska jag hoppa in i duschen, för vi ska hem till syster, för killarna ska se på amerikans fotboll.. jag ska dricka te! =)

så jag ska inte plugga ikväll. man behöver inte både jobba och plugga samma dag. så det så! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Absolut, det är bara att titta förbi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback