vintertid?

trodde jag eller? tanken slog mig.
jag vet inte vad det tog åt mig imorse... hade ställt klockan på 7.50 istället för 6.50. gick in i badrummet utan o kolla vad klockan var, sminkade o gjorde mig i ordinng. gick ut i köket, skulle börja göra frukost. då ser jag det. klockan är nu 8.10. jag börar 8,15!! jag kan säga att jag hann inte. men jag kom till skolan halv nio iaf=)
vad jag mest undrar är; ylva gick hemifrån strax innan jag klev upp, borde det inte slagit mig då att hon inte kliver upp o går till jobbet 7. och det andra; jag tänkte "vad ljust det är, alla klagar på att det är så mörkt halv sju nu förtiden... " (jag har inte klivit upp halv sju på ett par veckor..)
detta resulterade i att jag kanske får rest i en eller två uppgifter. men det får väl vara så då.

efter skolan, som var slut 9 (...) tog jag o wille hundarna o gick ner på stan för o miljöträna. sen fick bam ännumer miljöträning för han o wille följde med mig ut till palle. vi red först i ridhuset o sen ut till tomtestigen, för jag ville visa wille den=).

nu ska jag fortsätta plugga lite, skämmer bort malte emd resterna av köttgrytan vi just åt=)
go kväll!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Usch det är hemskt när man försover sig..! :(

2009-10-23 @ 10:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback