det blev plötsligt söndag..?

Gårdagen var inte så aktiv, två promenader med hundarna, för att det måste göras. Annars blev det sova till tio, kliva upp elva, äta frukost, lägga sig på soffan, sova lite till, se innebandyfinalerna (storvreta vann!), gå och hämta pizza, se postkodmiljonären, börja se körslaget och sen förflytta sig till sängen där jag somnade kvart i nio till ljudet av regnet utanför fönstret!

sedan vaknade jag, åtta imorse och har sedan dess undrat om det verkligen är söndag redan? vart tog den 12 dagar långa ledigheten vägen? jo det ska jag tala om: jag ahr gjort hur mycket roligt som helst! så nu går jag in på sista lediga dagen imorgon sen är det dags att skärpa sig coh "lära sig nåt" som ellen sa.

 

- Det enda som finns är just nu.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur kan du sova så mycket? Är du sjuk? Hur har det gått med sommarjobb?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback