Grill!

Haft en jättetrevlig grillkväll med blandade vänner! Bland annat syster o hennes kille, ellen, jeppe, nån från willes klass osv:).

Nu ska jag dricka te, sen är sängen välkomnande, börjar bli trött och imorgon kommer mamma o pappa hit och hälsar på. vi ska kolla in nya stationshuset, musikens hus och äta lunch dessa 2 dagar:).

är fortfarande i extas sen i lördags, hade en ruskigt rolig kväll vilken jag hoppas kommer på nytt på fredag, värlmlands väntar:)

 

älskar net on nets reklam med backyard babies:)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag vill också grilla! Vad mysigt det lät!

Postat av: hanna

åå va roligt, ska du också ut imorn alltså? då ses vi på värmlands hoppas jag!

2010-04-15 @ 21:25:47
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback