mmol, spädningar, Kcal, mg/ml osv osv..

Idag har jag:
*Solat på altanen, helt underbart och svårt att slita sig:).
*Installerat Norton på datorn då McAfee har tjatat i veckor om att det gått ut. När jag är klar (efter lång lång tid) säger Norton att min testperiod löpt ut. Gaah!
*Gjort pingpongtestet på lm-räkningen 2 ggr och haft alla rätt (ja om man bortser från att man får fel om man skriver "." för det ska vara "," eller då de avrundar helt galet) och dessutom haft alla rätt på självtesten jag gjort. får se hur tentan går imorgon!
*deklarerat. och ska därmed få mindre tillbaka än vad jag skulle först för att det var ett fel på en inkomst. (inte många hundralappar men ändå)

Nu ska jag ut med hundarna, sedan ta tag o rensa garderoben, det kommer nåt företag hit till berthåga på fredag och hämtar begagnade kläder så jag ska göra lite nytta:).

Igår var det tentaplugg (en kort stund;) med ellen och sedan cider och Buzz, riktigt roligt! Imorgon startar kvalborg för vår del, får se vad som händer..

hej på er!

Kommentarer
Postat av: Niina

Spontan kommentar: Duktigt av dig att ha koll på dina inkomster! Just den delen av deklarationen litar jag blint på att Skatteverket har koll på :). Jag kollar bara eventuella andra delar (tillgångar, skulder etc).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback