slut på semestern!

Idag har jag börjat dagen med att sola, riktigt varmt, pluggat läkemedelsräkning, vart på vårdcentralen, pluggat läkemedelsräkning igen och sen vart på sjukhuset.

räkningen börjar sätta sig, eller så här, allt sitter utom spädningen som egentligen är lätt, men som de krånglar till i slutet av boken. blir fortsatt rep. imorgon. imorgon börjar även skolan igen... ojoj.

opererade (ska man säga så? det är en operation, men en liten sådan..) bort ett födelsemärke idag och nu har bedövningen börjat släppa och det gör riktigt ont.
armen värker också där blodprovet för att se antikroppar (skol-grej) togs och handleden är inne på en krångelvecka och gör riktigt ont (vilket jag dock börjar vänja mig vid, den krånglar ju ungefär en vecka, minst varannan månad och har gjort detta i 12 år.)

förutom det mår jag bra, och det är jag glad över. haft bland de bästa 12 dagarna i mitt liv nyligen, och imorgon är det nya tag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så du har fått jobb där nu? Vad roligt!



Vad har hänt de 12 senaste dagarna, som har gjort att de har varit de 12 bästa i ditt liv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback