Härliga helg:)

Nu är vi hemma från Gbg, haft en riktigt rolig och mysig helg. Det var mest lugnt, god mat på hotellet, shopping, Lisebergs Julmarknad och sådär. En super-helg med min Cicci helt enkelt.

Vi har pratat om allt mellan himmel och jord under helgen, bla gamla minnen, t ex dessa:
Det finns rosor i snö och De vilda djurens flykt. :)

Jag har dock ändrat mig om att götet är sveriges bästa stad med alltid så trevlig stämning, för vi träffade väldigt många sura tanter, gubbar, kvinnor, män och ungdomar. Det är alltså som vilken stad som helst, men: Jag gillar fortfarande västkuststaden och trivs bra där:).

 

Nu ska jag snart sova, 9 dagar kvar på praktiken, dvs två veckor, först ska jag bara utnyttja min tidiga julklapp från Wille, en nackmassage-kudde <3

Bilder kommer säket så småningom:)


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad mysigt det låter med julmarknad i Göteborg. Å najs med en massagekudde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback