intelligensbefriad kväll

Jag har lite att göra. det märks på mitt frekventa internetanvändande kvällstid. Jag har alltså inget liv just nu. eller jo, ett data-liv. tur det´blir ändring på det när jag kommer hem igen:). skönt att vara hemma hos mamma o pappa dock:).

jag och
ida ritar Måln. här är några ex.






den snyggaste, djävulsmolnet, går inte att lägga upp av okänd anledning. eller som ida sa "-evil".
ni får kolla det på hennes blogg ist.  

får dessutom gå före i kön på heartbreak hotel när jag ska fira födelsedag. calle tyckte det var bättre, för o få en fest till.

nu ska jag komma på ett sätt att få malte att sluta gnälla, utom att kasta ut honom.


Kommentarer
Postat av: Niina

Heartbreak? Ska du ut i Gävle, eller finns det flera?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback