det kallar jag studentpriser!

Idag var vi på IKEA. vi handlade bara det vi behövde för att vi varken har plats eller pengar för onödigt. Men sen åt vi mat där. jag åt mat, sallad, smörgås, dryck och chokladboll. för... 26 kronor. det är ganska så bra. eller väldigt bra! tillsammans åt jag och wille för 77 kronor!

 

Sen har vi ägnat dagen åt att städa i sovrummet, plocka och dona, håller på än. egen lägenhet? ja taaack!

 

sen åt vi på donken nyligen. för 114 kronor. dessutom med 10 kr rabatt. inte lika billigt.

 

på söndag kommer kanske mamma o pappa, om vädret tillåter! det får jag hoppas:) jag ska få min nystickade tröja och mamma ska få tillbaka sin, som är min gamla:).

 

imorgon bär det troligen av till spånga, först till willes moster sen till henke och maria.


dagen bjöd på även på statistikföreläsning som jag undrar hur jag ska kunna tenta av om en dryg vecka!!

förresten såg vi familjen från uppsala från familjen annorlunda på IKEA idag! :)

på återseende, ska nu hjälpa wille i det fortsatta plockandet! och johanna, jag ska försöka få ur anna o em om dom ska med till lund, eller om jag ska boka tåg! :)

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter lysande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback