här är jag!

Internet är fortfarande knas, så det fungerar bara ibland.. Goda nyheter är att vi tagit över ett mobilt bredband från mamma o pappa så om en vecka kanske, så ska det börja funka:).

Händer inte så jättemycket för tillfället, dagarna på praktiken rullar på, där är det för visso fullt upp, men utöver det är det torka:). Ska in och jobba halv två till halv tio ikväll, sen är det ledigt imorgon, men sen kör jag på igen lör-mån.. och nästa tord är praktiken slut, vilket känns underligt. det är ju där jag ska vara nu känns det som:)

ska ta och kolla mit schema också, fick mail om nån konstig tid som var ändrad, men som jag inte ens uppmärksammat fanns (i skolan).. så får se, de dagarna mailet handlade om är redan fulla, så jag fattar inte vad det är. det är dessutom ett moment vi redan haft i T1? :S

Sen ska jag hoppa in i duschen, planera lunch och sen gå eller ta bussen in till akademiska. får se vilket det blir.

Ja, jag har inte mycket mer att säga, men jag hoppas ni är nöjda med en liten update:)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jadå, jag blir bara glad över att se att du lever! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback