slut på onkologen.

Giraffen hette Ivar! SÅ var det:).

Idag var sista dagen på onkologen. tråkigt! kanske att ni får se mig där i framtiden, det är ju målet. eller barn, men ändå:). kan börja på 78b. igår gick en patient bort också. det var blandade känslor, kanske det bästa för denne, men tråkigt såklart. samtidigt lärorikt, i "vad gör vi nu"-syfte.

Dagen var mysigaste iaf, passade en 6veckors bebis, då mamma var på röntgen o op.

jag ska leta sommarjobb, det känns inge bra. ska jag vara i uppsala, strängnäs, mora eller frövi? jag har för många "hem" :). fast somliga med jobb och somliga med boende. dum kombination.

nu är det ledigt i 3 dagar, imorgon blev det inget cicci, hon hade skola=/. men däremot är en Riga-kryssning nästan klar i april!! DET ser jag fram emot. och vårbal. och ssk-gasque! känner på mig att våren kommer bli super!

lördag blev det sthlm istället, fast med ida fortfarande. bio, shopping och god mat verkar stå på schemat!

nu hoppas jag älsko kommer hem snart, så får jag se om det blir bio ikväll med. vi har presentkort på nästan 600;).

igår somnade jag halv nio, kan ni tänka er! skönt! att gå upp halv sex (kvart över fem imorse) i en månad tar på krafterna. fast jag kommer sakna anledningen. jobbigast har varit de unga som kommit in, i min ålder. fast så är det ju.


nu ska malte ta hand om sin bebis Apis.


Hej på er! :):)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du inte få sommarjobba på onkologen?

Postat av: Niina

Jag har kollat upp när vårbalen är: 15 maj, på typ alla nationer. Jag hoppas bara att jag är i stan då - om jag får sommarjobbet jag hoppas på inom NILS (inventering) så kanske jag är borta och inventerar redan då :(. Men vi får se hur det blir - det är ju långt kvar tills dess...

2010-02-20 @ 13:11:13
URL: http://www.falhagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback