svar:

Jag var tvungen att göra ett "anteckningar"inlägg för att komma ihåg vad jag ska svara på.

Johanna: Ja, tyvärr när hunden är sjuk är det galet dyrt. annars är det ingen fara alls:)

Niina: haha, det var lite lustigt. visste inte att sami var sjuk också:) men jag är bra nu, hoppas detsamma! jo, pappa ringde och frågade först hur det ska vara, för jag var inte hemma utan jobbade 7-16. sen ringde jag upp när jag hade tid och sa var jag bodde och då hade de tydligen tillgång till nåt register, så de såg att martin betalar tv-avgift här redan och det stod även att vi bott här sen den 20/8 (så nu vet jag det!). sen återstår att se om pengarna trillar in också, men det hoppas jag. skrev ett "kravbrev" på deras hemsida.. :)

Cicci: nej det är verkligen dyrt.. och så lite som man ibland tittar på den så känns det onödigt. det kan väl inte kosta SÅ mycket att sända tv, när det dessutom är reklamfinansierat?


det var det om det. (som alla lärare sa i skolan jämt!)

min praktikplats är bra. hade samtal med en tjej i min ålder igår. förutom att jag lär mig otroligt mycket i praktiken på så vis, så lär jag mig ännu mer att uppskatta NU. inte imorgon utan NU.

sen är man galet dålig på att leva där ändå vissa stunder...


Kommentarer
Postat av: Juuso

Tillhör inte du generationen som inte tittar på tv? Du vet, ni bara sitter framför datorn och förverkligar er :). Eller har jag fördomar :).

2010-02-03 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback