never gonna make it..?

Nu har jag sökt för CSN kommande halvår också. ja för jag hade tydligen inte gjort det. får se om pengarna hinner komma i tid eller om jag ska vara kyrkråtta (fattig) en längre tid... dessutom har jag fått studiebidrag registrerad på Mälardalen ett halvår...
nu är det ändrat hursomhelst.

om jag kommer behöva nåt mer CSN.. tentan på fredag känns som det första provet jag nånsin kommer att kugga på. antingen blir det lätt för att rätt frågor kommer eller också kör jag nåt så hårt så det finns inte... usch!!
och kuggar jag finns inte mycket motivation kvar, trots min inspirerande praktikplats..

blandar man ihop CSN och skriver CNS och antingen och skriver antigen har man pluggat way too much.
fast mer behövs.

får be till gudarna att tentan kommer gå bra. jag fyller ju trots allt år snart:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis på födelsedagen! Jag håller tummarna för dig på tentan, det går säkert bra!



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback