Att vilja!

Jag vill beställa några grejer från HM-katalogen jag ratade igår. eller ja, färgerna. men jag har öppnat den nu, kollat igenom noga, trots att jag skulle vänta tills hösten kom. men sen resonerade jag med mig själv att när hösten väl kommer är det lite sent att öppna höstkatalogen. så jag tog den en regnig dag som denna. och hittade en del saker jag vill ha.

Jag vill beställa från cdon, fortsättningen av min greys-samling. fortsättningen av min desperate-samling. om jag bara hade råd med sådant.

Jag vill fast vill inte gå in på skolans hemsida och se om nåt nytt kommit upp. det är som med höstkatalogen, det är som ett slags erkännande för hösten. dumma tankar, det är en MÅNADS lov kvar! jag kan vänta.

Jag vill gå ut på långpromenad i regnet.  (och ska).

Jag vill ha mer åska, sitta på balkongen hela kvällen och mysa:).

Jag vill träffa mina älskade vänner snart igen!

Jag vill en hel del. som tur är de flesta av mina viljor lätta att uppnå och gratis (i princip iaf). tänk om allt skulle bero på pengar!? det räcker med allt som redan gör det.


igår kollade jag genom en massa saker i en gammal låda. hittade en rolig grej som emil skrivit på juldagen 05 som avslutades med glad midsommar.  kommer ihåg när jag fick det, så jag var tvungen att skriva det till honom vilket slutade i en glad påsk hälsning tillbaka.

läste även fina saker från min älskade skumdum<3. alltid min cicci!

gamla lådor är bra saker. små urklipp, bilder, texter, saker. allt som påminner om en egen tid eller händelse. Minnen kan vara något av det bästa som finns? eller har jag fel?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hannaaaaaaa!!! jag läste inlägget starx innan, om 2003. en konstig känsla i kroppen. det är så overkligt. man blir ledsen, tung i armarna. Zoois<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback