Lillsidan..

Till Ida: Jag vet hur du kan göra, du kan trycka på "print" och så kan du plocka fram en burk och lägga ner pappret med inlägget i, så har du löst det:).

Ikväll vill jag inte jobba. Att jag tog på mig denna 19-02 tyder ju på att jag inte tänkte efter. Fast jag ska ju ändå jobba samma imorgon också precis som de två kvällar som gått så det var väl lika bra. men jag har lite av den där känslan (inte den där "när allt känns så bra") utan den där när man gör sitt, man hittar på saker att göra och pyssla med och befinner sig i sin egena värld mellan 19 och 02. eller iaf 22.

Jag hade tänkt att lyssna på en riktigt bra låt, men som vanligt när det gäller att öppna skivor så krånglar min dator. låten heter 1,618 och är gjord av ett band som hette Dahl när de fanns. En vän till mig som spelar trummor och jag älskar låten. den är så fin att den borde finnas på spotify:).

nyss var jag och lämnade lille malte på stationen med willes mamma. han ska tillbringa nån vecka (jag vet inte exakt vad som är överrenskommet?) i dalarna och semestra. kommer sakna pajasen!


för övrigt tycker jag inte alls om att gå hem från jobbet på natten längre. jag har tyckt att nätter är mysiga att gå i på sommaren, men aldrig mer själv i enköping alltså. sjuka idioter som misshandlar massa tjejer! nej jag springer i princip metrarna från bilen till lägenheten. eller smyger. vet inte vilket som är bäst. Men så bor jag ju på Lillsidan också....

För här på lillsidan händer en hel del. "fortsätt gå bara fortsätt gå!", "nej vi ska bara dra ut tänderna på honom", cykelstölder, inbrott mm mm. Kanske dags att få tag på en lägenhet i uppsala snart! :). fast det kunde varit värre. det kunde varit övre lillsidan. eller romberga.

Nu kom skivan igång så nu ska jag sjunka in i en av världens bästa låtar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det ska jag fan göra :) börja printa saker från datorn, typ gamla mejl och grejer och spara :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback