"När allt känns som en bra idé!"

Jag har vart på semester, dalarna och rockhammar. minisemester. Bara tagit det lugnt och haft det skönt. två saker slog mig medan. America (razorlight), det må vara världens bästa låt. fortfarande! helt otroligt vilken känsla den har. nummer två: overdrive, med Ola. jag var helt säker på att låten var gjord av typ en pop/rock grupp från kalifornien, eller nåt. när dom sa ola trodde jag det inte förrän jag hörde det på radion en andra gång. skumt!




igår blev det en julikväll som nästan bara julikvällar kan bli. Vi käkade nere på stan, sen hängde vi hos en av robbans vänner tills de skulle ut på star lounge. för mig, ida och jesper avslutades kvällen hemma på min balkong, djupa samtal och roligare ämnen blandades under natten.
självklart skulle det bevisas att robban väger mindre än mig och ida tillsammans så gungbrädan var ett faktum! bildbevis togs och leken slutade som vanligt med att nån gjorde sig illa.. inget mer om det:).

 

 

nu är det Foo Fighters i väntan på Ida och Jesper. Vi ska tillbringa ytterligare en julikväll på balkongen med nån öl och snack om allt mellan himmel och jord.

och detta kära vänner är ett riktigt bromsbett, innan ni börjar klaga om dom små prickarna som knappt syns:)

avslutar med visdomsorden "man gör det, för det är när allt känns som en bra idé". så sant så sant. fick för övrigt ett sms i natt som gav glädje, påminnelser om gamla tider, precis som låten jag dedikerade till detsamma i förra inlägget.


Kommentarer
Postat av: Ida

Igår var en underbar kväll!! Snart gör vi om det!

Postat av: Ida

Alltså jag bara älskar det här blogginlägget. Passar så bra in! Skulle vilja spara ner det och stoppa det i en burk, typ så :P Förlåt förlåt för att vi inte dök upp igår. Vi får ta en kväll i veckan nu eller helgen som kommer!! :) Julikvällar på balkongen ska det bli fler av, denna gång med roséflaskan (och fanta...)

2010-07-18 @ 12:47:34
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback