Detta är Livet!

Sitter på balkongen och äter sandwich och lyssnar på härlig sommarmusik 2010.
Har solat en stund, gått en promenad och ätit pannkakor med blåbärssylt som mamma gjort. Just nu känns det som att ingenting kan göra livet bättre! Åt dessutom årets första smultron idag:).

Har gjort i ordning balkongen, så nu är den riktigt mysig. funderar på att lägga upp lite bilder, så småningom... Om ca en halvtimme ska jag göra i ordning mig och gå till jobbet. Dagen innan midsommar = vi säljer sjukt mycket. Hoppas jag. Annars blir jag besviken!

det enda som kanske inte är på topp är att det är tråkigt att missa den årliga midsommarfesten hos kaltea imorgon. börjar ju bli tradition, är alltid riktigt bra, men i år firar jag på annat håll. Hur när och var vet jag inte riktigt. det visar sig.

Ha en fortsatt underbar sommardag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback