måndag 14/6 2007

ja, 2007. det är idag på dagen 3 år sen vi tog studenten, som sista på thomasgymnasiet i dess gamla regi... det var en dag att minnas:)

då Jag har börjat om på Desperate Housewives, box 1, säsong 1, avsnitt 1:) underbart!
Bästa är att man kan halvtitta lite medan man tvättar, kollar fb och lite annat. dock har jag glömt massor märker jag:)

På tal om tvätt så har jag låst in någons kläder i tävttstugan. Hoppas denna någon inte blir arg. Kom ner och bokade tvätttid halv 4 (16-20) och kläderna var kvar. så jag avvaktade en timme och ingen hade hämtat dom. så jag låste dörren (här lär kläderna bli snodda annars!) och gick runt och skulle leta efter lägenhetsnumret som stog på brickan. men utan resultat:S. så snart ska jag hämta min tvätt och se om jag får en utskällning:).

Jobbat sista dagen på långveckan måndag-måndag idag, så imorgon blir det "poängjakt", med jobbet i och för sig men det blir nog kul! på onsdag ska jag hämta tentorna i uppsala, kanske gå på ikea och leta efter en jacka..

Nu ska jag ägna mig åt DH.. hejhej!





Bara två tankar om tvättningen: -Det var lyx att förut bo i en etta med torktumlare, har inte förstått hur liten vår torkställning är.
-när jag vara nere i tvättstugan nyss kom jag och tänka på en läskig sak, tänk om denna människa vars kläder jag låste in hade blivit fly förbannad, legat i bakhåll och sen typ hoppat fram med en kniv när jag kom ner för min tvätt. säg inte nej nu, sånt sjukt händer ju. därav bestämde jag mig för att hänga min tvätt i lägenheten. en tröstande tanke där nere i den mörka källaren var att det såg ut som en äldre kvinnas kläder i torkskåpet så jag försökte intala mig att hon inte skulle göra så:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback