Pärlemor

Franklyn är med i france-mexico matchen enligt RobbanO och wille. RobbanO har lagat mat åt oss, MUMS! han är ju trots allt kock.

Anledningen till detta inlägg är något jag tänkte på förra veckan men glömde nämna, Pärlemor. Visste ni att det heter "mother of pearls" på engelska. Jag hade faktiskt ingen aning om det men så är det. det lärde jag mig för att jag börjat om på hela DH-boxen:)

Äter jordgubbar och njuter av livet, imorgon kommer delar av familjen på besök, sen kanske det blir öl på kvällen, jesper tjatar:) och lördag blir det till en viss minnesplats, på din 23-års dag <3

nu ska jag snacka vidare med
Ida vi pratar colaglas, MAX, spöken och shopping.
Ha en fortsatt bra torsdagskväll! :)

hejpåer

Kommentarer
Postat av: Ida

Tur att ingen kan se hela våra samtal, då skulle vi spärrats in för LÄNGE sen!! Nej, imorgon ska ni komma till Donken och hälsa på mig, jag jobbar till 00 :( och börjar 7 på lördag morgon, undrar om jag kan få sova på torrlagret...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback