Har en känsla av...

Att denna vår blir så jättebra!

Sitter och lyssnar på gamla favoritlåtar. älskar att tänka tillbaka på alla knasigheter! Tittade på systers bilder från bryssel/gent igår, och insåg hur mycket småsaker man glömmer från resor. var en massa som dök upp från nyår 07/08:).

Idag är det PM-opponering, men är det som våra andra seminarier har jag förberett lite för mycket, exemplevis genom att läsa Elins PM;).

Våren då:

*Lund helgen v. 12 med Anna och Em till Johanna!!
*Kryssning till Riga 12 april med Cicci, klas, jonas och hampus
*Liams dop i Länna!
*Kanske en kryssning eller nåt annat bus med Ida och Sara och kanske wille. får se:)
*Ledigt ledigt ledigt, då pedagogiken snart drar igång och inte är så betungande tydligen.
*Förhoppningsvis Curling med Wille, Henke, Maria och kanske Calle och nån mer?

säkert nåt mer som jag inte kommer på nu. Känns iaf hur bra som helst. ja hur bra som helst!

NU ska jag ta en dusch och drömma om den
här  :)

Vi hörs sen, efter skolan bär det va mot Mora. Hoppas på en händelserik fast avkopplande helg:) hej på er!!


Lyssna: Coheed and Cambria - Wake up (acoustic version)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en toppenvår! Jag är så ledsen att jag missar Liams dop. =( (F fyller år och vi ska till Bryssel).



Vilken fin lägenhet. Funderar ni på att köpa den?



Kram

Postat av: Cecilia

vi ska göra östersjön osäker :D

2010-03-08 @ 10:21:27
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback