HELG

Jag tror inte jag sagt "trevlig helg" på en tisdag på.. evigheter? eller nånsin? men IDAG är dagen D;).

Vi är klara med grupp-PMet vilket jag aldrig trodde vi skulle bli. den andra halvan orkar inte jobba, dom orkar inte skriva, det går segt så vi har gjort mycket mer än halva jobbet. sen klagar dom på att jobba i stor grupp. JA det är svårt att samarbeta 10 st och det ÄR svårt att alla får in en del i det, MEN det är det vårt framtida yrke handlar om, samarbete!! dessutom är det vad universitetet handlar om, att lära sig arbeta, själv, i små grupper och i stora grupper. så sluta gnäll eller tänk över ert yrkesval. allt är inte roligt här i livet!

 

På torsdag åker vi till lund. ska bli jättejätteskoj! funderar fortfarande på hollywoodsittningen, men förslaget om guns n roses verkade slå bra:). trodde inte det, sorry tjejer;). men vi får se!

 

nu ska jag sammanfatta 4 kapitel i "kommunikation är mer än ord" inför nästa vecka så det är klart när jag ändå inte har annat i skolan att göra. framförhållning kallas det! om någon har boken "pierre riviere" av Foucault, så hojta gärna till!

ikväll blir det kanske utgång.. Snärkes..  hej på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, man jag har "sexualitetens historia" av Michel Foucault. Är det samma snubbe?

Postat av: Juuso

Är det den här boken:

http://books.google.se/books?id=5uRVWs6kbiYC&printsec=frontcover&dq=pierre+riviere+foucault&source=bl&ots=PqrbQZzKcI&sig=EDBbwfmMJBOpIEgqBxJdCcKim0E&hl=sv&ei=0wi1S6bnNtHu-Qak3YmpCA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=5&ved=0CB8Q6AEwBA#v=onepage&q=pierre%20riviere%20foucault&f=false

2010-04-01 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback