Manboy!

"men smart att lyssna i reklampausen, då hör du ju inte om den kommer.." (jag pausar och startar musiken när programmet börjar igen) "men alltså nu hör jag ju inget"

ibland är allt man gör fel. Jag letar fortafarande efter låten i resebolagsreklamen. men jag kan inget ur den och då hjälper det föga att säga att "den fungerar som partylåt"... Johanna har gett mig en vink om vilken det kan vara, men nu har jag lyssnat så mycket på reklamlåtar att jag ändå inte minns vilken det är de spelade i lördags:).





...eller hette det död fisk?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad snygg jag är i vitt lockigt hår. Det kanske är så jag ska ha mitt hår? Haha!



Död fisk, tror jag bestämt att det var! Men jag minns inte varför?

Postat av: emelie

Åh vilken underbar helg vi hade! fler sånna! Förresten, skicka bilderna =) Puss

2010-04-01 @ 18:17:54
Postat av: Johanna

GLAD PÅSK!



Puss



Ps. Gå gärna in på min blogg och rösta i vår ägg-målar-tävling! Vi måste ha hjälp att utse en vinnare!

2010-04-02 @ 17:46:09
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback