SKK

Stenhagen vann, 8-3, om jag inte missminner mig. Riktigt trevlig match och de slipper nu kvala:).
Jag hade dessutom mina nya fina skor:).

Jag glömde helt och hållet bort att jag skulle vaccinera mig 18.45 idag. den där onda sprutan, tredje, som är hemsk. så på så sätt var det bra. men vad dum jag känner mig. dock sa ellen att ssk på sjukhuset sagt att då hon var där (19.15, dvs sista gruppen då hon börjar på W) att enbart 33 av 116 kommit.. så jag är inte ensam dum:)

 

kakorna blev iaf bakade och imorgon njuter vi av sista lediga dagen! hej på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Okej, då förstår jag! Okej, men då går vi och fixar det på fredagen, det blir bra!



Vad roligt att du tycker det låter roligt! :P Det är en jättebra utklädnad. Jag har ingen aning om vad jag ska vara. 140 kr är ok, då e ju trerättermiddag också! =)



PUSS

Postat av: Johanna

Sv: 120 kr är för inträde och tre-rätters middag. Brukar va något bubbligt som fördrink, men annars får man köpa till dricka.

2010-03-16 @ 21:43:11
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback