storvinsten!

Jag vet en som är glad över snön, och det är Bam. han blev jättelycklig igår! :) så jag kastade snö på honom tills han var alldeles vit. inte för att jag var arg för att han var glad, utan för att han blev mer glad:).

jag är tokig tror jag, jag tycker att läkemedelsräkningen är rolig. shit alltså. det trodde jag inte. men jag saknar faktiskt matte!

snart är det dags för sjukhuset, sista sprutan ska tas.. ONT. den gör verkligen ont.

nu kastade wille ett smörgåsrån på min dator, gissa om det är smulor överallt...

verkar som jag klarade statistiktentan! dock är inte vetenskaplig-metodtentan rättad än, så den kanske inte går, men det var ändå den som kändes bäst.. där fick man iaf ha 5 fel, till skillnad från 2 på statistiken. hon måste rättat snällt.. om nu klar innebär godkänd..  

vad gäller storvinsten, så är det elin som vunnit. vår vadslagning. om jag klarade statistiktentan vann hon om jag kuggade, vann jag. (vilket är bäst egentligen?) vinsten var 20 kronor. så nu bjuder hon nästa partykväll;)

 

hej på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för spruta du ska ta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback