Helg-update.

Igår pratade vi om porslin på jobbet, hur man samlar på sig och varje gång man flyttar förbannar sig själv över att aldrig göra sig av med nåt. Ändå gör man inte detta, utan när man flyttar nästa gång så är det precis lika mycket kvar, plus allt nytt man samlat på sig. varför gör man såhär? Jag har ändå flyttat 4 ggr det senaste 1½ året så jag borde väl ha fattat? :) det är hundra kartonger extra!

och så vill jag be om ursäkt till er alla som var lediga idag, jag bad om det där väldiga spöregnet vi hade vid lunchtid för att jag skulle jobba hela dagen och ville inte titta på solen inifrån hela dagen:).


nu när jag bett om ursäkt ska jag berätta om min helg. jag jobbade ju 21-03 efter en dag av plugg(gick upp 06). åkte alltså till skolan 07 och kom hem 15. sedan satt jag oavbrutet i fem timmar och pluggade bakterier. sedan tog jag en dusch och åkte till jobbet. jag låtsades att klockan var nio på morgonen och att jag skulle sluta tre på dagen och inte på natten, det är ju rätt schysst att sluta 15 liksom:). 22 timmar hade jag varit vaken när jag lade mig. extremt aktivitets-fyllda 22 timmar.
hem och sov några timmar innan jag befann mig på jobbet och jobbade en hel dag till, denna gång till 23.30. vi har för övrigt super segt just nu då max öppnat brevid så de drar ju lite gäster så här i öppningsdagarna:)
idag har jag jobbat, igen 11-20.
Nu på kvällskvisten, efter 20 så har jag gått en promenad med två extremt pigga hundar som väldigt gärna ville jag hare!:)

Sedan har jag pluggat, skrivit instuderingsfrågor på de föreläsningar vi haft hittills. det är 99 stycken och i och med det undrar jag två saker: vi har haft två dagars föreläsningar, och har 5 dagar kvar, hur många kommer det bli egentligen?? andra frågan är: när ska jag hinna plugga in dom? :)

är dessutom sugen på godis men orkar bara inte gå till statoil, det är ändå 50 meter, och jag ska sova snart. måste bara hitta min skolväska som är spårlöst försvunnen så jag vet när jag börjar imorgon!

Nu till det sista i detta inlägg:
Nästa söndag, 30/5, klockan 20.00 tänder vi ett ljus och ställer det i våra fönster, för alla som drabbats av cancer eller gått bort i cancer. gör det du med!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, hur orkar du jobba och plugga så där mycket? Du är duktig!

Postat av: Ida

Wiihooo, du har en blogg! :D Fett nice. Och det där med porslinet, jag kommer gråta i hemlighet om jag bara får tallrikar i studentpresent^^

2010-05-24 @ 22:33:25
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar: Haha, why not ;) Har kommit på att jag kan önska mig porslin och sen porslinsfärg och göra dom personliga. då blir det ju lite roligare iaf :P

2010-05-25 @ 20:39:04
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback