paus.

Idag frågade jag min lärare om det kommer upp tentafrågor att öva på, då svarade hon "ja. dessutom lägger jag ut de där bakterie-frågorna ni skickade in, sen väljer jag två av dom på tentan". det är 60 st!!
och det är inte allt. vi har haft 2 dagars föreläsningar och det är så mycket redan att jag tycker det räcker för en 5-veckors kurs. det här är två.
när jag tyckte "oj vad mycket" svarade hon "ja det var ju det jag sa i onsdags, ni måste börja i tid." i tid enligt min mening, det hade varit mars. synd att boken inte kommit ut då. (den kom i måndags)

så det är vad jag gör nu. jag gick upp 6 imorse och ska jobba 21-03, så istället för att sova som jag borde så pluggar jag bakterier. yey!

men jag hade en mysig lunch med ellen ute i solen utanför bakterium (varför inte kalla det så när det heter juridicum, ekonomicum osv)

ja ja, back to business! hade det inte varit för tidspressen hade det varit intressant:).

trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Niina

Vad lär ni er om bakterier då? Alla olika sorters arter? Och hur de fungerar? Låter sådär lagom intressant tycker jag... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback