så ska det låta!

Jag vet inte om jag berättat det, men "välikomero" är inget ord. hela min värld har rasat samman. (nästan). i 21 års tid har jag sagt så, om klädkammare, för er som inte förstår finska, men nu är det så att kanske inte ens finländarna förstår mig, för det är uppenbarligen inget ord! jag ska iaf fortfarande använda det. :)

Här är en låt som jag och wille fastnade för idag, från en skiva från 1995. så otroligt fin och texten påminner om dig min vän... kommer och sätter lite blommor snart <3

Wish you were here
don't you know the stove is
getting colder
and i miss you like hell
and i'm feeling blue
/.../
I miss your laugh i miss
your smile
i miss everything about you
every second's like a minute
every minute's like a day
when you're far away



tentan skriven idag, jag ber till gudarna att den gick bra, min tid har gått åt till att jobba för att kunna betala räkningar som ni vet. får se om det räcker, försäkringsbolaget vill inte täcka mer av Bam's läkemedel...

nu ska jag se på så ska det låta, tydligen på svt24 idag och äta tenta-tårta! återkommer dock med uppdaterade bilder senare eller imorgon eller nåt.. :) håll er till tåls. och till mina nya bloggläsare vill jag säga: välkomna! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur gick tentan?

Postat av: Niina

Åh, Rednex :). Jag tycker också att den låten är jättefin. Och det där med välikomero... Hela min världsbild har rasat. Jag ska aldrig mer prata finska :P

2010-05-19 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback