wish you were here.

Nu har nya kursen börjat. Kan väl inte påstå att jag är jätte-pepp precis. har ju tagit sommarlov för länge sen:). Önskar för tillfället att jag läste biologi istället då det handlar om Linnés indelning av familjer, fast bakterier.. jag läser hellre om blommor:).

tentan igår, ja alltså jag har ingen aning. antingen fick jag alla rätt eller alla fel. eller nåt där emellan. nej men okej, jag har ingen aning verkligen. det som är positivt är att jag hinner göra omtenta innan Tunisien iaf, så slipper den hänga efter till jul, eftersom spärr-reglerna säger att den måste vara klar sen!
om jag inte klarar den vill säga. ´men det vill jag tro:), alltså att jag gjorde det.

märker att det här var väldigt förvirrat, jag är trött. är ledig imorgon, så jag ska passa på att plugga in allt vi gjort idag, läraren påpekade vikten av att börja idag så att man klarar tentan.. wei!

Har ett foto av lilla Salka framför mig och kom på att det var länge sen jag nämnde henne, världens vackraste Salka:).


nu ska jag börja knyta mig snart, hoppas på massa sol imorgon så jag kan plugga på gräsmattan! god kväll på er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gick säkert bra!



Här tentapluggas det för fullt. Är så less på det och det är två veckor kvar... Jag dör och fattar ingenting. I sommar blir det mekonomen för min del. Inte det roligaste, men bra med pengar!



Längtar till i sommar, vi måste samla gänget snart!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback