Lördag!

Slapp-dag. Jag har i princip läst ut en bra bok och börjat på en annan. Detta hör till ovanligheten numera, böcker som inte är skolböcker alltså. Jag kommer inte till ro med att läsa när jag är ledig och slipper läsa. I helgen är det dock total frihet, för det första är det ju helg så jag pluggar inte, för det andra är finns inget att plugga¨på då VFU:n börjar på tisdag!

Carlos, Willes kompis har vart här på kaffe och snart återstår o se om vi ska vara hemma eller sticka till en av willes andra kompisar för kvällen. Jag röstar för vilket som. sitter just nu och lyssnar på gamla låtar som påminner om diverse saker "young dad" om fester 07, "cute without the E" om gammal vänskap, "Times like these" om gymnasietiden.

Om det inte blir åka iväg så ska jag köpa godis, det är också en schysst lördag!

fortsatt trevlig helg!




Grattis en tredje gång till Ellen också <3

och grattis till mig o wille som firade tre år igår!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Postat av: Skumdum

det ligger en sanning i dum. jag lyckas jämt få till två kommentarer.. hur lckas man liksom ;) puss på dig å Wille :)

2010-11-14 @ 15:35:26
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis på treårsdagen!

2010-11-15 @ 14:21:32
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback