måndags-motivationen

Haft Nutritionsseminarium idag som nog var det lättaste seminarie jag varit med om... efter det var det andningshjälpmedel som var lite krångligare.

Jag ska egentligen grupptenta-plugga nu och jag har skrivit ytterligare 5 frågor på det påbörjade arbetet men alltså jag ahr ingen motivation. det står helt still i huvudet och jag tror inte detta ger nånting. så istället styr jag och wille stegen ner mot stan, ska träffa Märta, Tomas och Liam för middag!

kvällen bjuder på innebandy efter middagen, sirius-mora tror jag..

idag fyller även lilla salka 13 år!

ha en trevlig kväll och hoppas ni har mer motivation till det som behövs göras! =)

 

hejpåer!


Kommentarer
Postat av: Cicci

haha, Hanna! jag skoja ju bara med dig :) motivation, jag vet inte. någon har tagit min också.. en tjuv är på rymmen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback