Min Cicci! <3

Ikväll är det middag hos Henke och Maria på schemat. Ska bli gott!

Ladies Night biljetter är bokade så den 16e oktober är det en äkta Cicci-Hanna-kväll!! Ska bli riktigt kul, sådär som det bara kan bli med oss! Först väntar ju dessutom marknadshelgen nästa helg, också riktigt kul! Tyvärr verkar inte "Strängnäs-gänget" infinna sig, typ det från -07 och framåt. Tyvärr. Men även där är ju Cicci. och Ida! :)

Gamla kontakter är alltid kul, även bara några enstaka ord i hast på väg till venedig tex, kan vara glädjande:).

Drömde förresten en såndär knasig dröm inatt igen, ungefär en sån som jag och cicci låg och berättade för varandra när vi sov hos henne, i hennes källare, i hennes säng, med Raffen på kudden för fem år sen. Bara att då var allt annorlunda mot idag, vad gäller dom drömmarna iaf. Men dom betyder fortfarande mycket. Åh min cicci! ska bli SÅ kul att ses igen!


Jag skulle vilja att nån med skön röst sjöng Wake up i idol. Nån som kan leverera den på rätt sätt. Kanske andreas carlsson (min blivande man;) kan hjälpa mig att hitta nån.
och dessutom är cute without the E fortfarande veckans låt. hej på er!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hanna!

åh, jag längta så sjukt mycket!! :) jag känner mig som i stallet, hur gamla var vi då? 13 och 14? när man längtade till fredagen, när det va vi :)hela kvällen och hela lördagen, vi och hästarna. nu är vi lite äldre.. nu är det vi och snyggingarna i globen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback