bättre dag idag.

Jag har en bättre dag idag. jag tröst-åt godis igår. det funkade! :) eller ja, gott var det iaf..

Mitt konstiga nackont är dock kvar. det är skumt för det kommer bara framåt eftermiddagen, kvällen och blir riktigt ihärdigt. smärtan i underkäken och örat består.. jag kan återkomma när jag är klar med utbildningen om två år med vad detta är. eller också hoppas på att det går över snarast!

Har hört att avdelningen är bra i enköping, får hoppas på detta. kan dessutom kanske träffa Ida lite mer då:)
uppgiften fick jag svar på också, det var inte den hon saknade utan uppg 1 (virrpanna!) den hade jag som tur var kvar!
böckerna kom dessutom idag. dock gör det att det blir helgplugg för jag hann inte klart med måndagens uppgifter som ska vara klara kl 8, imorse när robin var snäll och pluggade med mig, och imorgon är det 8-17 som gäller. tvivlar på att jag orkar nåt efter det..

nu ska jag hitta på nåt att äta, bara ätit gröt till frukost samt en macka till lunch, helt rätt står det nog inte till när jag inte är hungrig!
till det blir det greys anatomy och sen idol! 

trevlig kväll:)

Kommentarer
Postat av: Niina

Smärtan kanske beror på att du gnisslar tänder medan du sover? Jag hade sådär konstigt ont (i underkäken och upp mot örat, inte riktigt nacken dock) typ mitt första år i Uppsala, och då sa tandläkaren att det berodde på att jag gnisslar tänder. efter att ha fått stretchövningar att göra varje dag gick det över.

2010-09-13 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback