Dunkla rum

En och en halv timme har gått och grannen har hela tiden haft Winnerbäcks "Dunkla rum" på repeat vilket måste innebära att den spelats ca 30 gånger. Hittills.

Jag har pluggat idag vilket ska vara sista helgen på några veckor. som sagt så är det pluggförbud i största möjliga mån som råder. möjligen inte inför tentor eller som jag hamnar sjukt efter men annars så. att jag behövde det idag var att jag lånat böcker från bibblan då mina inte kommit och de måste in imorgon bitti.

nu ska jag betala några räkningar, bla adressändring. funderar på att sluta flytta så mycket. Vi har flyttat fem gånger de senaste 2 åren vilket betyder ca 2000 i adressändringsräkningar.
sedan ska det fixas lite mer i lägenheten, alla rum står halvfärdiga.

nu slutade hon nog spela musik, eller sänkte markant iaf! hejpåer!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjälp, är det så många gånger ni flyttat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback