Reality!

Snabbt blogginlägg för att jag vet att ni saknat det!

*Min första tanke när jag klev av planet 05.15 i Sverige, Arlanda: -Vad hände? När vi åkte var det 20 grader här hemma. När vi kom hem var det tio.
*Min andra tanke: Jag saknar värmen.
*Frukost på McDonalds. Maten i Tunisien var toppen, all inclusive med buffé tre ggr om dagen, med kalkon, kött, fisk, kyckling, korv, salladsbord, nybakat bröd, frukt och efterrätter, allt varje dag!Men nog var donken gott efter så länge:)
*Skola, från att varit uppe sen halv åtta söndag morgon skulle jag nu hålla mig vaken hela måndagen. Inte bara upprop utan föreläsning i lungsjukdomar.
*Flytt. Klara 01.00 för dagen. SOVA efter 41 timmar. Tankar nu: ? Inga.
*MJÖLK! Röd mjölk igår kväll!
*Flyttat klart om man kan säga så, fått in allt. dock råder Kaos.
*Skolan har dragit igång, tufft direkt. Jag behöver mina böcker. Kom igen Bokus!
*Tankar nu: Man bör inte komma hem samma morgon som man börjar, man är inte riktigt med i svängarna. Men sånt löser sig.
*Nu, sova.

Först ska jag nämna några ord om resan: Underbart! Varmt! Sol! Hav! 40 grader i luften, 30 i havet, 30 i poolen!
Vi gjorde utflykt på fyrhjuling, red dromedar, skärmflygning, marknad, slappade. Några bilder kommer nu, resten får komma upp på  facebook. Another day, another time...



Sammanfattningsvis, FANTASTISKT! Behöver nog inte skriva mer, alla lär få höra den muntliga versionen så småningom:)

Kommentarer
Postat av: Lynn

åh shit vad underbart det låter med riktig värme :D ni verkar ha haft det jätte mysigt!se till att komma iordning lite så får jag och min karl komma på inflyttningsfika hos er :D kram

Postat av: Johanna

Vilka härliga bilder! Tittade på dem på facebook också. Är allt bra med dig? Känns det bra att ha börjat skolan igen?

PUSS

2010-09-02 @ 20:48:27
URL: http://mealuxx.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jo det känns att skolan har börjat. Efter dag 2 låg jag efter ca 150 sidor, vilket ifs känndes mindre bra. Visst har de en underbar planering?! Jag hade inte heller hunnit fixa böcker och sådant. Vi var i Barcelona förra veckan och kom hem i lördags (i söndags var bokhandeln stängd).



Jag förstår att Tunisien var underbart. Det syns på bilderna! =)

2010-09-02 @ 22:08:02
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback