tips!

Blogga. Jag känner att jag inte alls hinner just nu. Läsa bloggar lägs tyvärr lika lite tid på.

Nu ville jag bara säga att rondellen i Boländerna är konstigt. högerfil funkar inte som dens ka, rakt fram är åt vänster och vänsterfilen går åt alla håll. ja så känns den iaf.

sen ville jag tillägga att jag ska bli bättre på att utnyttja studentrabatter. Jag börjar med att beställa greys anatomy säsong fem, den har jag ännu inte. sedan följer nog sexan och även sexan på DH. sen kanske jag ska gå på bio nån kväll. det är en början!

hej på er så länge, jag ska nu betala studentlitteratur (som man får med 10%rabatt på bokia) och sen städa balkongen för jag köpte en piesava (?)kvast för 50 kr när jag irrade mig ut till bauhaus.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Hur har det gått med lägenheten? Börjar ni komma iordning och känna er hemma?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback