yey.

Den 8e september 2010 går till historien som en av de där mindre bra dagarna.

*Vissa saker känns inte bra, jag kan inte sätta fingret på vad det är. Ska försöka lösa detta.
*Efter skolan kommer jag hem och har fått mail av läraren som godkänt ellen men inte mig på en gemensam uppgift förra terminen. svaret är att jag måste skicka in den igen för att bli godkänd. svårt för ellen har den inte kvar på datorn. hennes fel- hon har ju sullat till det!
*Sen ser jag att VFU-platserna kommit ut. Jag hamnade på medicin- i enköping. kl 5 på morgonen måste jag åka för att hinna till halv sju om jag tar buss. yey. skolan betalar dessutom bara 75% av priset.
*Mina böcker från Bokus är försenade. Jag beställde för en vecka sen, får mail idag att dom i bästa fall kommer om några dagar. uppgift njurar och hjärta ska in på måndag. där rök den pluggfria helgen?
*jag var hos tandläkaren förra veckan. i söndags fick jag jätteont i en tand (en som de inte ens rörde) och höger öra. nu börjar jag bli stel i nacken. vad är detta nu då?

sådär. alltså inte en alltför bra dag.

ikväll är det idol och efterlyst. jag ska glömma skolane n stund och mysa. kanske äta nåt gott, struntar i min "godis på helg-regel" idag! så det så!  imorgon ska jag vara gladare! :)

nu behöver jag en kram. hejpåer.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hade du bott i Enköping hade jag kommit hem till er, suttit på rosa soffan och kramat dig!! Ödets ironi det där med praktiken dock....Men då kanske vi kan hinna ses lite granna!! Åh, jag saknar dig så mycket!

Postat av: Johanna

Ibland är det inte lätt... Hoppas du får en bättre dag idag. Puss

2010-09-09 @ 08:07:43
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback