With or without you...

Idag har jag lyssnat på en massa gammal musik, dvs från för några år sedan, medan jag börjat tentaplugga. Det är helt galet vad bra musiksmak jag hade (har!). måste bara skärpa till mig och börja lyssna på ännu mer bra igen! hittade gamla brända skivor, dom är dom bästa, för där har man lagt in just det man kände för den dagen. rockigt (ja allt går väl i denna genre men alltså..), sorgligt, födelsedag- 18 år, osv osv.
Dock har min största inspirationskälla vart väldigt tyst på senare tid och willes dator som innehåller all musik är fortfarande inte lagad!!

Två exempel är ju bara "Cute without the 'E' "
och "always, all ways"



Visste ni förresten att hajar är resistenta mot alla kända sjukdomar?

Kommentarer
Postat av: Ida

PUSS! <3

Postat av: Johanna

Man skulle vara haj...

2010-09-28 @ 07:30:42
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback