god morgon allesammans:)

När jag vaknade visade min telefon på vädret "trist". det är ju peppande att till och med mobilen tycker att vädret är tråkigt, man blir väldigt sugen på att kliva upp!

Nej, så kan man inte börja sin dag, så jag gjorde nåt roligare, började dagen ute i tvättstugan.

Nej inte heller det var så roligt, men morgonen har ändå vart lugn och skön, börjar 13.15 idag så jag har bara suttit i soffan mellan tvättstugevarven och ätit frukost och druckit te. det är kvalitetstid för sig själv:).
Var och hämtade wille vid ett inatt, lagom trött och lagom glad eftersom det, som ni vet var tisdag och till och med i uppsala slutar bussarna att gå innan dess.. mitt i min skönhetssömn. hm.

minns inte om jag sa det, åkte till cicci i måndags, av en ren slump var vi lediga båda två så jag tillbringade min eftermiddag där med malte. vi gick en promenad och satt sen i solen i hamnen och åt glass. detta betyder att det nu, på riktigt, är vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback