Thank god it's friday!

Ja, så känner jag idag. den här veckan har varit maraton-lång och det tycktes aldrig bli helg. då bör tilläggas att tid+ons gick jag 10-15.30 på vårdcentralen, tors 9.15-13 på sjukvårdsrådgivningen och 9-12.30 idag på BVC. men alltså trots detta- inget slut på det hela! shit!

nu är det hur som helst helg. vet inte varför veckan känts som den gjort. allt har varit en dimma. gå upp- promenad- praktik- hem- äta mat- promenad- greys anatomy boxar som plöjs igen (femtielfte gången, jag vet!)- sova- o samma visa igen.

kände här om dagen att förändring måste ske. en såndär känsla som bara infinner sig huxflux så jag började med att färga om håret som var superrisigt, så nu är jag sådär mörkhårig igen som de flesta av er är vana vid.

i förändringsväg har inte mycket mer skett. planerar att vila upp mig i helgen med spa-kväll + pyjamasparty imorgon och troligen till cicci på söndag. flänga runt lite med andra ord. men det behövs för att friska upp tillvaron efter denna gråa vecka som jag antagligen knappt kommer minnas om ett år. ;)

för att fokusera på positiva saker så har jag köpt jordgubbar, årets första, igår, vilket var kvällens höjdpunkt:). jag har pratat med bästa cicci i telefon. även pratat med bästa emil i telefon. (dumma människor att befinna sig så långt ifrån mig!) <3 jag har sett att brolle är klar för ladies night så nu ska det bara bokas igen! jag solade och började bli brun igår, underbara uteplats!

nu ska jag ut i solen igen, efter att jag avslutat min lunch havregrynsgröt med jordgubbar (det är den nivån idag;). och så ska jag fundera på medan jag sitter i solen, på varför i hela fridens namn vi ska flytta ifrån denna lägenhet innan sommaren för!

på återseende!

 

Påtal om Emil, stort grattis på hans födelsedag, han blir hela 25 idag!
och till mina bästa Cicci som jag inte skrev om här när hon fyllde år i söndags! (vet att du vet att jag kom ihåg det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback