vardagslyx!

Jag har en stor hög med disk som väntar på mig. Och jag borde ta en dusch. Snart kommer wille och jag tror även simon hit och vi ska käka mat. Jag borde verkligen sätta lite fart. men att prata med cicci är lite trevligare. mycket för att vara exakt.

mamma och pappa har varit här sen igår och de åkte nyss. mys:) blev lunch på stan, lite shopping och därmed är min balklänning inte enbart en tanke längre utan tyget är köpt och den ska börja sys! tänk vad bra att ha en sån bra mamma! och pappa som köpte och bytte däck på cykeln. man har det så bra ändå:).

sista praktikkvällen gjordes i fredags på avdelningen, nu är det bara 2 dar kvar på mottagningen nästa vecka. det har varit en lärorik och rolig tid men även lite jobbig. klart det är jobbigt att se små barn som ska dö, men ändå på något vis väger det goda upp det tråkiga och jag kommer absolut någon gång i framtiden jobba med barn med cancer <3

torsdagen bjöd även på helkroppsmassage en timme igen, vilken lyx:) lyx är även att vara ledig imorgon också, med ett färdigt PM så inte ens det behöver jag tänka på!!

jag har kommit på 1000 grejer under helgen jag skulle skriva här men just nu minns jag inget av det, så jag tror det här inlägget slutar här. ni får nöja er så tills jag hittar på nåt vettigt att skriva om igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback