vilken kväll!

Igår var sjukt bra! Började med förfest hos ellen vid tre (uppladdning för valborg!). där blev det partyalias med massa sköna människor! vid 17tiden beställde jocke en taxi så det blev lyxresa ner på stan till ÖGs där kvällens huvudpartaj väntade.

Middag, spex, sång och dans dans dans till två tror jag. hade inte så mycket koll på tid och sånt:). var hur som helst sjukt lyckat! efter blev det en efterfest, de andra drog på max men jag hamnade alltså hos några kompisar till en kompis. vid 4tiden var det dags för en lååång promenad hem i uppsala-vår-natten!
nedrans bussar att inte gå!
På vägen hem blev det ett samtal med emil, fina människa:).

den där låten jag tjatat om ett år, när man ska stå upp ett bord åt gången o sjunga, ja ni vet, jag har desperat försökt komma på den. så här är det. det är väl ingen sång egentligen. men här är det. sjukt kul;)

http://cheesecakeandfriends.com/Troop1440/songs/PizzaHut.htm

här kommer några av ellens bilder, har inte ork att lägga in mina egna än:


(för er som inte minns/vet. temat var  "-ist". vi föreställer tex 50+70+80-talist och skidalpinist. för att nämna några!)

som sagt: SÅ bra kväll. Hoppas på en repris snart. N-I-C-E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback