sommarens sista dag.

Jag minns inte när jag skrev senast men jag antar att det var innan Öland nr 2. Toppentoppentoppen vecka. Jag och Cicci ler på varenda bild :). Det är det som är så bra med min bästa <3
jag kan köra en bildupdate sen. imorgon. eller i helgen.

det är iaf enligt kalendern sommarens sista dag och det kan stämma. jag solade imorse. sen gick jag ut och gick och det var lite sol och lite moln. sen började solen skina och regnet falla. typiskt svensk sommar. nu kan det bli höst då antar jag. eftersom man inte får välja.

skolan har dragit igång och det är redan mycket.. men inte bara plugg, utan kul också. ikväll blir det orvars och sen kanske ut. eller snarare in genom nästa dörr, för det är norrlands på tal isf. ska bli kul, allt blir liksom som vanligt på hösten igen. fast på ett bra sätt!

vi funderade mycket på öland. mycket på det mesta. killar. känslor. pengar. ja det mesta. skrattade när jag läste det här idag, för det påminde om mig och cicci när vi diskuterade hennes 400 kr och mina 200 kr.

"ovanliga yttringar av vanliga sjukdomar är vanligare än vanliga yttringar av ovanliga sjukdomar"

trevlig kväll!!




Kommentarer
Postat av: Cicci

keep smiling, keep shining.

Öland, place to be, summer 2011.



(å, när skrev jag en kommentar på engelska)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback